פורטל המקינטוש הישראלימקינטוש קו אי אל - פורטל המקינטוש הישראלי - כל הקשור למקינטוש ובעברית. שפע פורומים לתמיכה, חדשות טריות בעברית
פורטל המקינטוש הישראלי - כל הקשור למקינטוש ובעברית. שפע פורומים לתמיכה, חדשות טריות בעברית
 
 
  שלום  אורח/ת  :::  התחבר  :::   הירשם   ראשון, 08 דצמ 2019, 12:21  
  ניווט
· מקניון
· חפש תמיכה בפורומים
· עמוד הבית
· הודעות פרטיות
· חפש
· קשר
· העדיפויות שלך
· פורומים - תמיכה
· הגש חדשות
· סקירות וטיפים
* לוח המודעות החדש
* מחירי יד שנייה

 

  התחברות
כינוי

סיסמא

אינך חבר עדיין? ניתן להצטרף כחבר. כחבר מהשורה אתה זוכה ליתרונות רבים, כמו קביעת סגנון תצוגה, אפשרות להגיב ולכתוב, להציע ועוד תחת הכינוי שלך.
 

 
מקינטוש קו אי אל - פורטל המקינטוש הישראלי - כל הקשור למקינטוש ובעברית. שפע פורומים לתמיכה, חדשות טריות בעברית: Forums
 
 


  macintosh.co.il :: ראה נושא - אידיגיטל לא עונה בכלל
 עזרה (FAQ)עזרה (FAQ)   חפשחפש   קבוצותקבוצות   פרופילפרופיל   התחבר לקריאת הודעה פרטיתהתחבר לקריאת הודעה פרטית   התחברהתחבר 

אידיגיטל לא עונה בכלל

 
    הגב לנושא    אינדקס הפורומים של macintosh.co.il -> על עניני האתר והקהילה
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
iniso
חבר חדש
חבר חדש



הצטרף: Feb 19, 2008
הודעות: 4

הודעה   אידיגיטל לא עונה בכלל
פורסם: שלישי 19 פבר', 2008
הגב עם ציטוט   

בתור זריקת מרץ לאתר זה ,היתי רוצה להפנות תשומת ליבכם לעובדה הבדוקה; שאידיגיטל אינה עונה בכלל.
אידיגיטל היא הזכיינית למוצרי איפל בישראל,בתור שכזו היא מתנהלת בצורה מונופוליסטית להחריד.
מאז שזכתה בזכיון לפני מס' חודשים שמה לה לשיטה ,לתת שירות במענה טלפוני שלא עונה.
אתה מתקשר אליהם הן למחלקת השירות והן למחלקת מוצרים,
משאיר הודעה למענה קולי והם אומרים שיחזרו אליך, בכ לא חוזרים
ואים הם חוזרים, לא נותנים שירות כיאה.
תארו לעצמיכם :שאתם מזמינים מוצר כלשהוא ,דרכם ,משלמים ברשת
ואתם לא מקבלים אותו.
זה קרה לי.
ראו הוזהרתם.
אים אידיגיטל אינה עונה בכלל ,אנו המשתמשים
נשנה לה את הכלל.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
rami
Site Admin
Site Admin



הצטרף: Apr 24, 2003
הודעות: 871

הודעה  
פורסם: שלישי 19 פבר', 2008
הגב עם ציטוט   

שלום לאיניסיו
צר לי, חבר חדש, אך עם כל הכבוד (ויש כבוד), לא זה סוג החיזוקים שאנו מחפשים.
כדילרים העובדים מול "איידיגיטל", בתדירות יומיומית, נוכל להעיד ש:
1. יתכן ויש אמת בדברים.
2. מאז כניסת "איידיגיטל", במקרה או שלא במקרה, קפצו העסקים בערך ב 500%.
3. האוירה ב"איידיגיטל", גם של אותם עובדים שנשארו מ"ידע" עברה תפנית של 180 מעלות. יש רצון אמיתי לשרת את הלקוח בצורה הטובה ביותר, מתוך הבנה שהחברה חיה מהלקוחות ולא להיפך.
כתוצאה מכל האמור, גם אם תמו 100 ימי החסד, כדאי להתייחס אחרת לחברה ובייחוד לעובדיה.
עצתי:
1. אם כלקוח לא נענית - השאר הודעה אצל המרכזנית לאדם ספציפי.
2. אפשר לבקש את המייל של האדם המבוקש ולשלוח לו מייל. יש סכויים מאד טובים לחזרה.
3. כלו כל הקיצין - שלח לנו מייל ל: rami@macintosh.co.il, ונדאג להסב את תשומת לב האדם המתאים לכך.
בברכת דרך צליחה לכולנו
רמי icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
iniso
חבר חדש
חבר חדש



הצטרף: Feb 19, 2008
הודעות: 4

הודעה  
פורסם: שני 25 פבר', 2008
הגב עם ציטוט   

רמי ידידי,יש לי רושם שאתה לא נייטרלי בענין.
יתכן ואתה רמי היו עונים לך במהרה,אך אני ניסו.. מכפפים ומסננים אותי.
אתה טוען ובו בזמן עושה להם פרסום,לאיידיגיטל,שהמכירות גדלו ב500%
את מי זה מעניין.
זה כבר כשלעצמו מצריך שהשירות לקוחות שלהם ישתפר לפחות ב200%
לא פניתי לפורום עמ לקבל סיוע אישי זה או אחר .
פניתי עמ להזהיר צרכני מקינטוש תמימים שיש להם כוונה או קשר לאידיגיטל.

אני שואל אותך:אם לא היתה רמי ,המוכר עיי אידיגיטל,האים היתה מוכן להפקיר את כספיך
ולהזמין מוצר כלשהוא מאידיגיטל דרך הרשת ,ביודעיך שהשירות לקוחות שלהם לא מאוייש אנושית אלא מענה קולי.

ניסו
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
rami
Site Admin
Site Admin



הצטרף: Apr 24, 2003
הודעות: 871

הודעה  
פורסם: שני 25 פבר', 2008
הגב עם ציטוט   

ניסו ידידי
כל שניסיתי לומר היה שיש לקחת קצת פרופורציות.
אני מבין שמבחינתך כל המגע עם השרות היה ב 100% לא טוב, ומן המפורסמות היא, שמי שקיבל שרות טוב מספר לשניים, ומישקיבל שרות לא טוב - חולק את יסורייו עם עשרה.
אני, כאחד הלקוחות הגדולים של "איידיגיטל" רואה את המטבע משני צדדיו. השרות השתפר יחסית ל"ידע" בהרבה מאד.
לא שאין לי טענות, ולא שהכל מושלם, אבל אנחנו במקום אחר לגמרי.
עם זאת - אני מסכים בהחלט שמענה קולי ללא מוצא, ללא חזרה מיידית גורם ללקוח חווית זלזול קשה. גם כשמישהו קונה ב:מקניון", ומשלם, ויש רק לשלוח אליו את המוצר - אני מקפיד להתקשר ולשוחח ביוזמתי.
גם בנושאי שרות - אינני עובד במתודה שאם בהלקוח לא התלונן - משמע הכל בסדר.
אני חוזר ושואל - יותר מאחד, לשביעות רצונו.
שוב, כל שביקשתי היה להכניס דברים לפרופורציה, ובאותה הזדמנות - לנסות ולעזור.
שיהיה בהצלחה לכולנו
רמי icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
iniso
חבר חדש
חבר חדש



הצטרף: Feb 19, 2008
הודעות: 4

הודעה  
פורסם: שישי 29 פבר', 2008
הגב עם ציטוט   

רמי היקר

המצב שלי כיום הוא כזה , שאין לי אבא תומך ואני צריך לחפש תמיכה פרטית,כמובן בתשלום.
כי אי אפשר ללמוד לתפעל מחשב איימק ברמה סבירה ,בזמן סביר עיי שיטוט בפורומים.
גם אים יש לך עבר פיסי-כיי.
מה גם, שאני זקוק בדחיפות לתמיכה במיוחד שהעיסוק שלי הוא :הפעלת קריוקי.
זה דורש הבנה בתוכנות וידאו ומוסיקה.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
הצג הודעות מלפני:   
    הגב לנושא    אינדקס הפורומים של macintosh.co.il -> על עניני האתר והקהילה כל הזמנים הם GMT + 2 שעות - ישראל
עמוד 1 מתוך 1

 
דלג ל:  
 
 


 
 
גירסה והתאמה עברית, תוספות ותחזוקה- ראובן מנשרוף ::::: Hebrew MODs by Reuven Mansharoff

פורטל המקינטוש הישראלי - כל הקשור למקינטוש ובעברית. שפע פורומים לתמיכה, חדשות טריות בעברית
זכות היוצרים והקניין הרוחני בעיצוב האתר, קובץ גרפי, טקסט, וכל חומר אחר הכלול בו - הינן של "מקינטוש סי.או.אייל בע"מ" בלבד. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל בלא קבלת הסכמתה של "מקינטוש סי.או.אייל בע"מ" בכתב ומראש.

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The messages & comments are property and responsibility of their posters


You can syndicate our news using the file
backend.php or ultramode.txt